Ты во сне,ты во сне и на яву со мной, шепчет мне,тихо жаркий нежный голос твой. Ты скажи,правда это или просто ложь, не скрывай,если любишь ты меня поймёшь.
Расскажи,может для тебя я лишь игра, и любовь,мне дана с тобой лишь до утра. А потом,всё растает словно сладкий сон, ну скажи, почему-же я в тебя влюблён. П-В.************************************************ Тихо плывёт,по течению жизни наш плот, только ты как буд то мираж,как же всё это странно. \Словно волны реки,мы близки и так далеки, время врач единственный наш,он залечит нам раны.\2р. ************************************************ Ну зачем,от добра ты ищеш вновь добро, нам с тобой,нам с тобой в двоём так хорошо. Как хочу,что б не уходила ни когда, и уже,ты со мной осталась на всегда.
Расскажи,может для тебя я лишь игра, и любовь,мне дана с тобой лишь до утра. А потом,всё растает словно сладкий сон, ну скажи, почему-же я в тебя влюблён. П-В*************\ПРОИГР/*************** П-В You're in a dream, you're in a dream and in reality to me, whispers to me softly warm gentle your voice. You tell me if this is true or just a lie, do not hide, if you love me, you'll understand.
Tell me, can I have for you a game, and the love I have been given to you only until the morning. And then, everything will melt like a sweet dream, Tell me why-I in love with you. II-B. ********************************************** ** Quiet floats down the river of life, our raft, Only you as a bud is a mirage, how strange it all is. \ Like the waves of the river, we are close and so far, our only time the doctor he will heal our wounds. \ 2p. ************************************************ So why, you are looking good on the back good, you and I, you and I in dvoem so well. How I want, what I would not go away or when, and have you stayed with me forever.
Tell me, can I have for you a game, and the love I have been given to you only until the morning. And then, everything will melt like a sweet dream, Tell me why-I in love with you. Mo-************* \ Music player / *************** II-B | |