The world needs more advertising, don’t you think? No? Well, find out about it anyway in this episode.
Kam: Okay, the purpose of our meeting today is to listen to some ideas for our new advertising campaign. Gina, take it away.
Gina: Thanks, Kam. I’m going to talk today about outdoor advertising. I know that it’s a new area for us and it hasn’t been on our radar in the past, but I know it’ll work well for our new campaign.
Kam: Can we talk specifics?
Gina: Sure. There are several types of outdoor advertising. One is the billboard, both the traditional kind and the digital ones. Advertising on ones in high-traffic areas will give us a lot of exposure. To get even more exposure all over town, we can use mobile advertising.
Kam: You mean advertise on buses?
Gina: Yes, more and more, products are being advertised on buses and cars. These wraps can also be put on the side of buildings and other structures. There really are a lot of outdoor advertising options, from bench ads to skywriting.
Kam: That’s all very interesting, but which of these methods do you recommend?
Gina: I think we should use all of them – blanket the city with our new ads.
Kam: All of them?
Gina: Yes, all of them. You know what they say: “Go big or go home.” Мир нуждается в больше рекламы , вы так не думаете? Нет ? Ну а узнать об этом в любом случае в этом эпизоде.
Кам : Хорошо,цель нашей сегодняшней встречи , чтобы слушать некоторых идей для нашей новой рекламной кампании. Джина , отнять ее.
Джина: Спасибо, Кам . Я буду говорить сегодня о наружной рекламе. Я знаю, что этоновая область для нас, и это не было на нашем радаре в прошлом, но я знаю, что он будет работать хорошо для нашего нового кампании.
Кам : Можем ли мы говорить специфику ?
Джина: Конечно. Есть несколько типов наружной рекламы. Одним из них являетсящит , кактрадиционный вид и цифровые. Реклама на те, в местах с интенсивным движением даст нам много экспозиции . Чтобы получить еще больше выдержки по всему городу , мы можем использовать мобильную рекламу .
Кам : Вы имеете в виду рекламу на автобусах ?
Джина: Да, все больше и больше , продукты рекламируются на автобусах и автомобилях. Эти обертывания также можно поставить на стороне зданий и других сооружений. Там на самом делемного открытых вариантов рекламных , от стенда объявлений о Авиареклама .
Кам : Это все очень интересно, но какой из этих методов вы рекомендуете?
Джина: Я думаю, мы должны использовать все из них - одеяло город с нашими новыми объявлений.
Кам : Все из них ?
Джина: Да, все из них. Вы знаете, что они говорят: " Иди большой или вернуться домой. " | |