Sound the alarm, get an ambulance, ready a statement: for reactive critics, for the OCI, for the rest of the back end. In these museums to living history, lined with the artifacts of threat, risk management is a precondition for every colour of self-defeat. Mandate piled on mandate, verdicts stacked high, dust-covered and time-worn, signed by solicitors general and bound by library services. A mounting legacy of heroic solutions and failed actions that can't be normalized and interpreted away – used to placate all the lives shamed and denied. Custom is the greatest of weavers: devoid of useful memory and locked in fixed movements. No small madness confusing symptoms with cause. A convenience of definition. Condemnation narrowed to a point. Better to drill it in. Benign as a bullet, meanings are inseparable from purposes.
We want to do something, and a definition is a means of doing it. If we want certain results, than we must use certain definitions. But no definition has any authority apart from a purpose...
I.A. Richards, Interpretation in Teaching
Звуковая сигнализация, получить скорую, готовых заявление: для реактивных критиков, для ОКИ, для остальной части задней части. В этих музеях в живой истории, облицованная с артефактами угрозы, управление рисками является необходимым условием для каждого цвета самостоятельной поражения. Мандат свалили на мандата, приговоры сложены высоко, покрытый пылью и времени носить, подписанный адвокатов общих и связаны библиотечных услуг. Монтажный наследие героических решений и не действия, которые не могут быть нормализованы и интерпретировать далеко - используется, чтобы успокоить все жизнь стыдно и отказано. Пользовательские является величайшим из ткачей: лишенные полезной памяти и заблокированных в основной движений. Нет небольшое безумие заблуждение симптомы с причиной. Удобный определения. Осуждение сужается до точки. Лучше просверлить его в. Доброкачественные, как пуля, значения неотделимы от целей.
Мы хотим, чтобы что-то сделать, и определение это средство сделать это. Если мы хотим определенные результаты, чем мы должны использовать некоторые определения. Но ни определение не имеет никакого авторитета, кроме цели ...
И.А. Ричардс, Интерпретация в преподавании