Песнь 1.
Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися.
{Κ} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему.
{Α} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче.
{Ι} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче.
Песнь 3.
Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи.
{Σ} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим.
{Η} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия.
{Μ} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче.
Седален, глас 1:
Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему!
Слава, и ныне, тойже.
Песнь 4.
Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен.
{Ε} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая.
{Ρ} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею.
{Ο} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе.
Песнь 5.
Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются.
{Ν} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя.
{Δ} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть.
{Ε} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен.
Песнь 6.
{Σ} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте.
{Α} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек.
{Β} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное существо, но Божество безстрастно пребысть, тленное же Твое на нетление преложил еси и нетленныя жизни показал еси источник Воскресением.
{Β} Царствует ад, но не вечнует над родом человеческим: Ты бо, положся во гробе, Державне, живоначальною дланию, смерти ключи развергл еси и проповедал еси от века тамо спящ Song 1.
Irmos: skryvshago waves of the sea of old tormentor persecutor, under the earth skrysha otrotsy saved: but we, like a damsel unto the Lord ASIC: nice bo glorified.
{Κ} O Lord my God! Original songs and funeral I will sing you a song, the burial of thy life moeya opened the inputs and death slew death and hell.
{Α} Woe unto thee on the throne and share in the tomb, and the underground premundane, reasoned, my Saviour, Thy zyblyahusya killing: more so crazy bo seen wast dead Zhivonachalniche.
{Ι} Yes Thy glory all things filled, Thou came down to the bottom of the earth from thee Bo Concealed part of my ilk of Adam, and was buried, rotting on me obnovlyaeshi, Mankind.
Song 3.
Irmos: You, on the waters of all the earth neoderzhimo povesivshago, creature, who saw in the frontal dependence, many horror sodrogashesya: holy legion, except Thee, O Lord, calling out.
{Σ} The images shown Thou Thy burial, vision multiplying. But now the innermost Your theandric energy grasped hast those in hell, O Lord: holy legion, except Thee, O Lord, we cry.
{Η} Thou mayest Hand of old and joined Thou razstoyaschayasya. Apparel just saved, and the hedgehog in the shroud in the tomb, Thou okovannyya allowed: to bring holy, do you, O Lord, calling out.
{Μ} coffin and printingWe, Nevmestime, Content wast volition: for thy power hast revealed action, bogodeystvenno singing: to bring holy, do you, O Lord of Mankind.
Sessional hymn, Tone 1:
Coffin thy Saviour, a warrior from the dead streguschii oblistaniya yavlshagosya Angela things were made, propovedayuscha wives Resurrection. You praise, aphids consumer! You cling, was raised from the grave and our one God!
Glory, and now, toyzhe.
Song 4.
Irmos: On the cross Thy Divine emptying foreseeing Habakkuk, terror, Cried: Thou hast stopped the strong power, Blaj, to join those in hell, like a powerful.
{Ε} SEDM day this day sanctified art Thou, O Thou Whose blessed repose of old cases: prevodishi bo every kind and obnovlyaeshi, subbotstvuya, O my Savior, and keep building up.
{Ρ} By the power luchshago, pobedivshago you, the flesh of thy soul are separated, rasterzayuschi bo wallpaper is the bond - death and hell, Word, thy powers.
{Ο} Hell, the word shit Thee, angry, vain man deified, wounded wounds and Vsesilnodetelya, terrible as SPAR died.
Song 5.
Irmos: Your Epiphany, Christ, to us mercifully byvshago, Isaia, having seen the light Unfading of noschi utrenevav, vzyvashe: dead raised and vostanut suschii in the graves, and all ye zemnorodnyh rejoice.
{Ν} Novotvorishi earthly woes, the Creator, the finger of the former, and the shroud and the coffin is a hedgehog in you, the Word, the mystery. Noble bo Advisor You Rozhdshago council forms, in Thee Majestic novotvoryaschago on me.
{Δ} of death - mortal, burial - corruptible prelagaeshi: incorruptible tvorishi Bo bogolepno Immortal creating acceptance, Bo Your flesh is not a corruption gavest, Lord, lower your soul in hell strannolepno left byst.
{Ε} From Nebrachnyya proshed proboden and ribs, my Sodetelyu from Ney Thou hast update Evin, the former Adam, asleep more than the dream of nature and the natural life of erecting from sleep and corruption, Thou almighty.
Song 6.
{Σ} Irmos: Yat byst, but not to stay in the whale Jonah perseh: Your way of wearing bo, Stradavshago and burial He granted, like a palace from the, from the beast begone: priglashashe same Custody: hranyaschii vain and false mercy UIS left Este.
{Α} Bien wast but not divided Thou, Word eyazhe Communion Thou flesh: If ye bo, and destroy your temple at the time of passion, but there is one taco Be part of Divinity and Thy flesh. In both bo Unit Thou Son, the Word of God, God and Man.
{Β} homicidal, but not bogoubiystvenno byst sin of Adam: If ye bo, and the earthy flesh postrada Thy creature, but Deity bezstrastno prebyst, corruptible as thine immortality and ultimately offer Thou hast showed netlennyya life source of the Resurrection.
{Β} reigns hell, but not forever of the human race: Thou, laid in the tomb, Reigning, the Life-Giving Hand, Death keys razvergl Thou hast spoken, and by century Tamo sleeping Смотрите также: | |